FRAGT & LEVERING
Levering generelt
Vi vil her beskrive hvordan vi pakker og sender din ordre. Du kan bestille online på vores webshop 24/7 året rundt. Vi tilbyder fri fragt ved køb for min. 499 kr. Er din ordre på under 499 kr. så har vi et fragttillæg på 69 kr. Vi har et ø-fragttillæg til ikke brofaste øer i Danmark uanset ordrens størrelse. Du kan dog vælge at få leveret din ordre til en Bring pakkeshop, hvor der ikke er et ø-fragttillæg. Hvis du placerer din ordre inden kl. 11.00 på en hverdag, så vil den som udgangspunkt blive behandlet samme dag, med mindre vi har udsolgt af et produkt, og så vil du høre fra os. Vi sender vores pakker med Danske Fragtmænd og Xpressen. Disse to transportører kan håndtere at køre med vin og skrøbelige pakker, som er nødvendigt for os. Pakkerne bliver håndsorteret og kommer ikke på store transportbånd. Ved levering til privatadressen, SKAL pakken kunne stilles fx ved døren, i carporten etc. Fragtmanden må og kan ikke låse sig ind i fx et skur/ garage, og det er derfor vigtigt, at du vælger en så simpel og nem besked som fx ved fordøren. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at det er kundes eget ansvar, når der gives fuldmagt til dette.
Levering til erhvervsadresse:
Vi tilbyder den hurtigste leveringsform til en erhvervsadresse. Så har du mulighed for at få sendt din ordre til din arbejdsplads, så kan din ordre komme hurtigt frem og oftest allerede næste hverdag. Alle pakker til levering på en erhvervsadresse sendes med en fragtmand.
Leveringstid 1-3 hverdage. (Oftest allerede næste hverdag.)
Levering til privatadresse:
Vi tilbyder levering direkte hjem til din privatadresse. Pakken SKAL kunne stilles et angivet sted på din adresse. Denne type levering hedder flexlevering. Når du laver din ordre her på vores webshop, så får du muligheden for at indtaste et sted, hvor din pakke må flexleveres, det kan fx være i "carporten" eller ved "fordøren". Da det er en flexlevering, så er det ikke altid sikkert, at chaufføren ringer på din dør, før pakken stilles det angivet sted. Det er fordi, at 90% af alle kunder ikke er hjemme i dagtimerne, og derfor kan den enkelte chauffør godt stille pakken uden at ringe på døren først. Dette er op til den enkelte chauffør, og de er ikke forpligtet til at ringe på døren. OBS. Har du valgt denne leveringsform, men fx skriver et andet ønske i kommentarfeltet, såsom at du ønsker at få leveret i en pakkeboks eller andet, så bliver dette ikke læst, da systemet kører automatisk. Chaufføren kan IKKE ringe til dig før ankomst, da de kører efter allerede planlagte tidsplaner. Hvis det skulle ske, at chaufføren ikke har adgang til det angivne sted, vil chaufføren stille pakken bedst muligt
ETAGEEJENDOM: Hvis der er dørtelefon ind til opgangen, vil det være en stor hjælp for os, hvis du kan skrive koden i kommentarfeltet. Det kan som bekendt være udfordrende at levere tunge pakker til store etageejendomme i de større byer. Vi anbefaler dig derfor også, at overveje levering til din arbejdsadresse såfremt dette er en mulighed, eller en Bring pakkeshop.
Levering til en privatadresse vil ske med Danske Fragtmænd eller Xpressen.
Leveringstid 2-4 hverdage.
Levering til udleveringssted:
Vi tilbyder levering til Bring pakkeshop, hvor du kan hente din pakke efter eget ønske. OBS. Alle ordre bliver pakket om i specialemballage, som er godkendt af Bring. Derfor medfølger originalemballagen (fx trækasse) ikke, når du vælger Bring pakkeshop. Vi gør opmærksom på, at Bring kan levere til anden pakkeshop i nærheden af din adressse, såfremt den ønskede pakkeshop er for fyldt. Afhentes pakken ikke indenfor tidsfristen og sendes retur, opkræves returfragt på DKK 69,- pr. pakke.
Leveringstid 2-4 hverdage.